7 Aralık 2010 Salı

Muvio Yeni Teması (Müzik Video Klipler)

Muvio.blogspot.com' un yeni teması ile sizleri tanıştırmak istedim. Daha göz alıcı ve sade olan bu temada müzikleri daha rahat seçebileceksiniz ve aynı zaman da youtube aracılığı ile sizlerle paylaştığım müzikleri dinliyebileceksizniz. Basitliği ile müzik aramada çok kolaylık sağlıyor.Yerli ve yabancı bir çok müziği barındırmaktadır içinde. Sizlerdende gelen talepler üzerine istenilen müzikler yayınlanmaktadır.Sizlerinde seveceği bu siteye ulaşmak için tıklayınız......


3 yorum:

  1. Temada Bir sorun vardı galiba bu temayı hazırladıktan sonra hitler 0 düştü temayı tekrar değiştirdim sorunu bir türlü anlamamıştım belki basit birşeydi fakat değiştirmeyi seçtim :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı Bekliyorum...
İlginizden Dolayı Teşekkürler...

◄ Newer Post Older Post ►
 

Copyright 2011 Ferdi Gürtekin is proudly powered by blogger.com | Design by Tutorial Blogspot Published by Template Blogger