9 Nisan 2009 Perşembe

KYLE XY devam edecek mi ?



Şu aralar kyle xy bitti söylentisine karşı şöyle bir yorumda bulunabiliriz....Aldığım sağlam kaynaklara göre kyle xy bitmedi .... Kyle xy 3. sezonu 10 bölümden oluşuyor ve yeni bir antlaşma için abc kanalı ile masaya oturmak için çalışmalar sürüyor... Tüm temenimiz bu güzel dizinin devam etmesi tabiki bu kadar ilerlemişken ve sonuçlanmamışken olaylar bitiremezler tabiki gerekirse basşka kanala geçerler ....... Sonuçta bu iş ticaret boyutu ağır basıyor her zaman bunun için kim daha çok para verirse o kanlda oynatılır dizi ......

60 yorum:

  1. inşallah bitmemiştir çok güzel bi diziydi müthiş bi senaryoya sahipti.

    YanıtlaSil
  2. bizde öyle umuyoruz fakat bitmiş gibi bir hava sesiyoruz... sonuca da bağlamadılar bari final bölümü oluştursunlar..

    YanıtlaSil
  3. bu dizinin 3 sezon finalinden en az 1 sezon daha olduğu düşünmüştüm ama nasıl olduysa pat diye bitirdiler ve kamuoyuna duyurdular hiçbir gerekçe göstermeden nasıl şeyler dönüyor abc family de ?

    YanıtlaSil
  4. ben resmi sitesine baktığımda ise her hangi bir açıklama yapmamışlar fakat haberlere göre kanal ile anlaşamadığını biliyorum...

    YanıtlaSil
  5. greek devam ediyor kyle xy niye devam etmiyor? ben inanıyorum ki kyle xy reytingi greek ten kat kat fazlaydı. reyting tamamen bahane....

    YanıtlaSil
  6. reything kaygısı olmıyacak bir diziydi zaten tamamen bence ve haberlere göre sponsor veya kanal sorunu yada yapımcı sorunu da olabilir tutan bir projeyi kimse arka plana atmak istemez kesin bir sorun var ki devam edemiyorlar..

    YanıtlaSil
  7. abc family le anlaşamıyosa başka kanalla anlaşır umarım ve en kısa zaman da kamuoyuna duyurulur. bunu sabırsızlıkla bekliyoruz.

    YanıtlaSil
  8. diğer dizilerede yönelebilirsiniz mesela ...

    YanıtlaSil
  9. ama böyle bir diziye ucuz bir final yakışmadı.dizide latnok amacının ne olduğunu cassiddy gerçekten kyle abisi mi olduğu gibi birçok soru işareti akıllara getirdi.

    YanıtlaSil
  10. bir dizi sezn sonunda her zaman akılda sorular bırakmak zorunda çünkü diğer sezonda merak uyandırsın ve izleyici kitlesini kaybetmemesi gerekir böylece..

    YanıtlaSil
  11. yoksa kyle heroes mı transfer oldu da diziyi bitirme kararı aldılar :))

    YanıtlaSil
  12. iyi haberler bekliyoruz abc family kanaldan

    YanıtlaSil
  13. hayır tanıyacağınızı sanmıyorum

    YanıtlaSil
  14. böyle film kültürüne sahip biri ile tanışmak isterim... filmler hakkında yorum gücüne sahipseniz isterseniz yazılarınız yayınlıyabilirsiniz burda...

    YanıtlaSil
  15. ben üniversite öğrencisiyim adım da taylan çok iyi film kültürüm yoktur aslında ama bu diziyi hiç kaçırmadığım için hakkında fikir sahibiyim ve sizinle paylaşma istediği duydum.

    YanıtlaSil
  16. ben fikrimi söyledim eğer kabul edersen buyur yaz yok olmaz dersende sorun değil :)

    YanıtlaSil
  17. teşekkür ederim yazarım elbette

    YanıtlaSil
  18. ya bırakın dizinin bitmesini bu sezon finali bile olamaz bence yaa araya reklam giricekmiş gibi kesildi bitti.. olurmu ya 4. sezon olmalı hiçmi izlenmiyoki bu dizide çekilmiycek diyolar? ayıp ama ya izleyenlere ayıp walla, bare 23 bölüme tamamlasınlar öyle bitirsinler.. madem erken bitiriceklerdi aksiyonlu bölümleri son 2 bölüme sığdırmak yerine şu gençlik dizilerini anımsatan zaman kaybı bölümleri vs azaltsalardı, asıl önemli olayları koysalardı, sonu böyle havada kalmazdı. resmen son 2 bölüme sığdırmışlar, hatta sığdıramamışlar kalmış öyle anlamadım.. üzüldüm açıkçası çok sevdiğim bi diziydi

    umarım 4 olur...

    YanıtlaSil
  19. gurtekin_ferdi@hotmail.com ekle bir istersen tanışalım senle

    YanıtlaSil
  20. dizinin devam etmesi için imza kampanyası başlatılmış diye duydum doğru mu acaba?

    YanıtlaSil
  21. bu dizinin devam etmesi birçok kişinin sevineceğine umuyorum.2006 beri izlediğim kyle xy bu denli kötü bi final yakışmadı.inşallah abc family pişman olupta dizi tekrar çekmeye başlar.çünkü dizinin senaryosu bitmiş değil.

    YanıtlaSil
  22. imza kampanyalrının şimdiye kadar pek olumlu sonuç verdiğini görmedim çünkü bu tür diziler maddi bakımdan fazla kaynak gerektiren dizilerdir büyük ihtimalle her şey maddyattan ibaret..

    YanıtlaSil
  23. bu saaten sonra sizce devam etme şansı var mı?

    YanıtlaSil
  24. başrol oyuncusu(matt dallas) veya oyuncular yeni diziye başladılar mı acaba bi fikriniz var mı?

    YanıtlaSil
  25. yapımcılar bu konu hakkında ne düşünüyo dizi tekrar devam etmesi hakkında bi bilginiz var mı?bu saaten sonra sizce devam etme şansı var mı?

    YanıtlaSil
  26. çok soru sordum galiba ama gerçekten merak içerisindeyim.bilgilendirseniz çok mutlu olurum.

    YanıtlaSil
  27. yok estagfurullah öyle şey mi olur :) Okula gitmem gerekliydi ondan cevap yazamadım kusura bakmayın... Resmi sitesinde de sizin dediğiniz gibi bir imza kapmanyası falan başlatmak istiyorlar fakat bu etkili olacağını sanmıyorum zaten sitenin yorumlarıda bir nevi imza gibi bir şeydir.. Oraya yüzlerce yorum yapılmış zaten bunu onlarda görütüyordur kesin ya başrol oyuncularında sorun çıktı açıklamıyorlar yada dizinin yazarı veya yapımcısında sorun yaşıyorlar... Üçüncü bir şık olarak ise maddi konular geliyor... Sonuçta böyle diziler çok fazla para ile çekiliyor... Benim aklımın almadığı şey ise bir resmi siteye o kadar yorum ve soru yazılıyor bir tanesine bile karşılık gelmiyor ?

    YanıtlaSil
  28. son söylediğinize yüzde yüz katılıyorum.insanlara bi açıklamayı çok görmeleri ayıp doğrusu......

    YanıtlaSil
  29. acaba kyle xy 2010 devam etme şansı var mı?

    YanıtlaSil
  30. resmi sitesi hangisi bi fikiriniz var mı?

    YanıtlaSil
  31. sizin tavsiye ettiğiniz diziler var mı?kyle xy in yerini tutmaz ama hiç olmazsa oyalanırım.

    YanıtlaSil
  32. Bence Kyle uzun soluklu bir diziydi.O potansiyel vardı.Kısa kesmeleri hiç iyi olmadı.Adamım Kyle hiç haketmiyor.:(

    YanıtlaSil
  33. KYLE XY'nin yeni bölümleri ne zaman ve hangi kanalda çıkacak hala bir bilgi yok mu? Bu diziyi çok seviyordum bitirilmesine de çok üzülürüm.

    YanıtlaSil
  34. kyle xy dizi oyuncularının başka dizilerde ve projelerde oynuyorlar mı?(jaimine alexander,matt dalllas,kırsten prout....)bilgilendirseniz çok memnun olurum.

    YanıtlaSil
  35. size önerebileceğim bir kaç dizi var knight rider ,heroes,prison break,lost,terminator sarah,dexter,lost room,Gerçi lost roomda üç bölümden oluşuyor o dizidede sorun çıkmıştı fakat sonunu bağladılar üç bölümde film şeklinde çok güzel kesin izleyin....anmelerden de kyo olabilir ..star wars un animasyon dizisi de çok güzeldir...

    YanıtlaSil
  36. teşekkür ederim tavsiyeleriniz için bugün dikkatimi bişey çekti imdb nin sitesinde kyle xy için 2006-2009 yazmışlar acaba dizi bitti mi? tavsiyeleriniz için sağolun....

    YanıtlaSil
  37. acaba kyle xy 2010 devam etme şansı var mı?

    YanıtlaSil
  38. kimse net cevap vermiyor bu dizi hakkında. kesin olarak dizi bitti mi bitmedi mi ?abc family de net olarak bişeyler söylememişim.yaptıkları ayıp ya :-L

    YanıtlaSil
  39. inşallah 4 sezon çekilir ama neredeyse 2010 gireceğiz hala ses seda yok x(

    YanıtlaSil
  40. kyle xy yayınlanan son bölümü 3 sezon finalimiydi yoksa sezon finalimiydi?bi bilginiz var mı?

    YanıtlaSil
  41. Resmi sitede şöyle bir yazı var
    "Find out December 22, when "Kyle XY: The Final Season" comes to DVD.

    It's true!"

    yazı 16/10/2009 da yayınlanmış sanırım 22 Aralık'ta DVD olarak çıkacak
    şimdiden sabırsızlanıyorum

    konuyla ilgili link :
    http://community.abcfamily.go.com/blogs/kyle-xy/how-does-it-end

    YanıtlaSil
  42. inşalah doğrudur bu bilgi gerçekten çok iyi bir haber bu

    YanıtlaSil
  43. müthiş bir habar bu acaba abc family de yayınlanacak mı?

    YanıtlaSil
  44. kyle xy dvd si film şekilde mi yoksa 45 dakikalık bölüm final bölümü şekilde mi?

    YanıtlaSil
  45. Arkadaşlar birkaç yerde 22 aralıkda bir dvd si çıkacağına dair haber gördüm.sanırım 22 aralık ta çıkar türkiye dvd olarak gelmesi biraz zor ama çıktıktan 2-3 gün sonrasında internet itelerine çıkmış olur.1-2 gün de alt yazı çıksa desek 3-5 gün eklenir 22 aralığa.

    (Not:anamın karnından ingiliz doğsaymışım keşke)

    YanıtlaSil
  46. Tam olarak emin değilim ama biraz çevirmeye çalıştım abcfamilydeki haberi sanırım şöyle. 3. sezon sanırım DVD ye çıkmadı. O sezonu DVD ye çıkarıcaklar ve içinde akıldaki sorulara cevap vericek extra bölümler(sahneler) olucak(hatta haberinde kyle xy hakkında hiç bir gizem kalmıyacak gibisinden bir söz geçiyor). Yani Kyle XY Sezon 4 Bölüm 1 diye bir olay olmucak, yeni bir sezon çekilmicek sanırım. Zaten yukarıdaki haberin linkinde oraya cevap yazan fanları ağır laflar etmişler küfürler falan. Hoşnut değiller yani..

    Birde şunu paylaşayım. Dizinin yapımcısıyla yapılan bir röportajı okumuştum(sanırım türkçeydi). Dizinin neden iptal edildiğiyle ilgili bir sohbetmiş. Oradada şöyle bir söz geçiyor. spoiler koyucam belki dvd den izlemek isteyen olabilir heyecanı kaçmasın :D
    ----------spoiler----------------
    Kyle herkesten farklı bir yapıda olduğu için diğer insanlarla normal bir yaşam süremicek işte zaten onun yapılış sebebi insanlığa faydalı olmasıydı. Bu sebeple eğer dizi deam etseydi finalini böyle bağlıcaktık. Kyle insanlığa yararının dokunması için kendi halinde yaşıcak kendini bilime adıcak lafları falan geçiyor.(jessiye birşey olmaz umarım, ikisini birleştirirlerse süper olur :D)
    ----------spoiler------------
    Tam olarak böylemi olur yoksa dvd de başka şeylermi yaparlar bilmiyorum çünkü bu haber dvd projesinden önce yayınlanmış sanırım. Ama bende takip ediyorum zaten 22 aralığada az kaldı. Bekleyip görücez....

    YanıtlaSil
  47. bu arada hemen üstümdeki mesajı(uzun olanı) yazan adsız ile (ben yani :D) yukarılarda baya mesajlaşan adsız aynı değil onu söyliyim karışmasın :D

    YanıtlaSil
  48. inşallah dvd olayı doğrudur... bu arada ben de ayrı bi adsız :D

    YanıtlaSil
  49. Arkadaşlar isimlerinizi belirtirseniz sevinirim yorum yaparken isim kullanalım lütfen kimin yorum yaptığını ayırt etmek amaçlı !!!!

    YanıtlaSil
  50. tamamdır (uzun mesajı yazan adsız)

    YanıtlaSil
  51. 22 aralık geçti acaba dvd çıktı mı bilgisi olan var mı???

    YanıtlaSil
  52. dvd çıktımı haberiniz var mı

    YanıtlaSil
  53. arkadaşlar alakasız olacak ama ben çıldırmak üzereyim terminatör dizisini sezon fineliyle yarıda kestiler bize bunu nasıl yaparlar merakla izliyordum böyle bi sonu haketmiyoruz :(((

    YanıtlaSil
  54. Arkadaşlar bn bir kac yeri okudum resmi siteleri film yapmcılarnn bahsettiikleri falan ama dizi ne yazzki bitiims gözüküo bnde bu haberle kahroldm ama yapımcılarndan biri abc family in röpörtajcısna dizinn gelecek bölmde ne olcgnı anlatmıs..Eyer isterseniz googleden tartn cıkacak ama grcekten cok falza sey bekleniorms..neden kapatıldıgı hala mecchül:-

    YanıtlaSil
  55. Benim sorunum ne anlamıyorum dizinin devam edip etmeyeceğiyle ilgili en son yorum (internette baktığım kadarıla) 2009'da ve ben hiç işim yokmuş gibi yarım bir diziye başladım üstelik 3 sezonu peşpeşe izlediğim için aşırı doz almış gibi çılgınca devamını merak ediyorum belliki devamını yayınlamaya bi gönüllü çıkmamış sinir bozucu...

    YanıtlaSil
  56. son bişey dvd çıktı mı yoksa yalanmıydı?

    YanıtlaSil
  57. henüz daha bişey çıkmadı büyük ihtimallede bu saaten sonrada çıkmaz gibi geliyor çıkarsada bizim için süpriz olur....

    YanıtlaSil
  58. 2 yıldır filan umudu kesmiştim doğruymuş, gitti güzelim film. İlerde bunu devamıyla birlikte başkaları oynamaya çalışır ve kepaze eder muhtemelen... W.S.

    YanıtlaSil
  59. Heros ta bunun gibi yok oldu gitti bu kadar güzel diziler neden bi anda yok olur anlamam ???

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı Bekliyorum...
İlginizden Dolayı Teşekkürler...

◄ Newer Post Older Post ►
 

Copyright 2011 Ferdi Gürtekin is proudly powered by blogger.com | Design by Tutorial Blogspot Published by Template Blogger