26 Mart 2012 Pazartesi

Yeni Domain ile Yola devam (gurtekin.blogspot.com)

Blogger alt yapısını kullandığım multigncl.blogspot.com adresindeki yazılarımı artık bu adrese taşıdım. Bundan sonra yazılarımı bu adreste sizlerle paylaşacağım. Bu yeni domain adı daha iyi olduğunu düşündüğüm için ve beni daha iyi ifade edeceğinden tercih ettim. Burada kendi alanıma ait projelere daha çok yer vermeyi düşünüyorum.Bunlar daha çok bilgisayar programları ,elektronik devreler,pic programlama ve donanım üzerine olacaktır ..... Tabi ki multigncl.blogspot adresini artık sildim bunun yerine artık gurtekin.blogspot.com adresinde yazılarımı paylaşacağım. Burada sizlerinde görüş ve önerilerinizi bekliyorum.

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı Bekliyorum...
İlginizden Dolayı Teşekkürler...

◄ Newer Post Older Post ►
 

Copyright 2011 Ferdi Gürtekin is proudly powered by blogger.com | Design by Tutorial Blogspot Published by Template Blogger