5 Ocak 2011 Çarşamba

Muvio Web Player Creater Ve Muvio Web Video Player


  • descriptionmuvio

  • descriptionmuvio









  Müzik video klipleri paylaştığım sitede benimde bir video oynatıcım olsun istedim.Daha öncede baya uğraşmıştım bu konu üzerinde fakat bir sonuç alamamıştım.İki üç gün üzerinde durdum ve ortaya bir video oynatıcı çıkardım. İnsan bir şey yaparken çok fazla fikir değiştiriyor bende aynı şekilde bu oynatıcıyı yaparken çok fazla değişiklik yaptım her seferinde.En sonunda video oynatıcıyı bitirdiğimde bir sorunla karşılaştım.Bu sorun eklediğim videolar post recent kısmında resimli olarak çıkmıyordu.Bunun üzerindede bir süre uğraştıktan sonra herşey hazırdı.Youtube'den videoları çekiğim için Embed hale getirip sitemde paylaşmak zorundayım her seferinde.Bunuda kolaylaştırmak için bir visual basic ile Embed oluşturucu yaptım aynı zamanda.
Siteye ulaşmak için tıklayınız---->>>www.muvio.blogspot.com

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı Bekliyorum...
İlginizden Dolayı Teşekkürler...

◄ Newer Post Older Post ►
 

Copyright 2011 Ferdi Gürtekin is proudly powered by blogger.com | Design by Tutorial Blogspot Published by Template Blogger